מכה ומחת לחגורה: כולסטרול וזיקפה

לדברי החוקרים, בעולם המערבי ישנם כיום לפחות 150 מיליון גברים הסובלים מבעיות זקפה. אבל התחזיות הן אפילו יותר גרועות עד 2025 יהיו יותר מ- 322 מיליון גברים בגיל העמידה שיסבלו מחוסר זיקפה. אם נוסיף לכך את הדינמיקה המחמירה והגוברת של הסוכרת, יתר לחץ דם, הכולסטרול הגבוה והפרעות במחזור הדם לאברי האגן בעיקבות בעיות אלו, הסיכוי לפתח בעיות במערכת הריבייה ובזיקפה בפרט יגדל בעשרות אחוזים ויחמיר עם ההתבגרות.

מספר גורמים ומחלות כרוניות, כולל מחלות לב וכלי דם, עלול להוביל לבעיות זיקפה. עם זאת, טרשת עורקים היא הגורם השכיח ביותר לבעיה זו, הסיבה היא היצרות כלי הדם כתוצאה מהצטברות כולסטרול.

ביסודו, הכולסטרול הוא חומר שומני טבעי שהכבד מייצר ומפריש לבניית ובידוד תאים ולהפקת הורמונים. אבל רמות כולסטרול גבוהות גורמות להיווצרות של שכבות שומן ואף לקרישי דם בעורקים. הסכנה הקיומית הראשונה היא חסימת כלי דם באיזור הלב, דבר היגרום להתקף לב המסכן חיים.

הדבר הנוסף שעלול להתרחש הוא אי ספיקת כליות, ובעצם יחד עם זרימת הדם בכליות נפגעת זרימת הדם הכללית לאיזור האגן, דבר המוביל לפגיעה בזיקפה.

הסכנה העיקרית טמונה בקוטר של עורק הפין שקוטרו כ- 2 מ”מ. לכן רובד כולסטרול קטן עלול לחסום אותו, בעוד ששאר העורקים האחרים מתפקדים כראוי.

אם אתה מבחין באותות מדאיגים: כגון קושי להגיע לזקפה במהלך קיום יחסי מין או קושי בשמירה על הזקפה לזמן סביר, הסיבה עשויה להיות הכולסטרול גבוה. זכור כי לכולסטרול גבוה אין סימפטומים מובהקים, ולכן הדרך היחידה לדעת היא בדיקת דם.

כיצד להחזיר את כוח הגברא?

מומלץ להיות פעילים יותר. כל פעילות גופנית לא רק מחזקת את מערכת הלב וכלי הדם, אלא גם מנקה את עודפי הכולסטרול והגוף מייצר ממנו אנרגיה וחומרי בנייה חשובים לתאי שריר . מספיק 30 דקות של פעילות מתונה ביום.

לנסות להפסיק לעשן, גם מעשנים כבדים מודעים לכך שניקוטין הוא רעל המזיק לגופם. ניקוטין גורם לעלייה מתמשכת של הכולסטרול ה”רע” בדם ואחראי על התפתחות של טרשת עורקים, מעבר לנזק הישיר לכלי הנשימה.

הכולסטרול נמצא כמעט בכל מזון, מומלץ להגביל מזונות המכילים כמות גבוהה. כמו: בשר שומני, כבד, ביצים, חמאה וגבינה, המבורגרים ומזון מהיר, מאפים ונקניקיות העמוסים כולסטרול וסוכרים.

לניקוי הגוף בפרק זמן קצר, מומלץ להשתמש בתוספי תזונה צמחיים וטבעיים המאפשרים לזרז את תהליך הריפוי ומאפשרים לגוף לחזור לשיגרה בריאה יותר. D2COMPLEX ב”שאמן” הכנו את פורמולת הצמחים “די2 קומפלקס” העוזרת בניקוי הכבד, מונעת ייצור עודף של כולסטרול וסוכר ומשפרת את חילוף חומרים ומערכת העיכול.

עדיין שואל איך למנוע פגיעה בזיקפה ? הדרך הטובה ביותר לחזור לחיים מין מלאים, היא לעשות בחירה נכונה ולשאוף לאורח חיים בריא! לא רק שתרגיש נחשול של אנרגיה, אלא גם תאפשר לעצמך לענג את זוגתך ולשמור על מערכת יחסים בריאה.

תוכן שאסור לפספס

מוצרים שאולי יעניינו אותך

RELAXZONE

RELAXZONE

PROBIOJA

PROBIOJA

diabetes program

התוכנית המהפכנית לסוכרת

ORMONIA

נגישות

אני מזמין אותך להצטרף למשפחת שאמן

נרשמים לשאמן קלינק ומקבלים 20% הנחה ומצטרפים לרשימת תפוצה וליווי אישי לאורך כל הטיפול.
איתך לאורך כל הדרך, אבי שאמן.
לקבלת ההנחה יש למלא את הפרטים.