מהו כולסטרול גבוה מסוכן? תסמינים וגורמים עיקריים

שימור בריאות הלב הוא אחד המשימות העיקריות של הרפואה. המדענים עורכי המחקרים מאשרים פה אחד שכולסטרול גבוה הוא הגורם העיקרי לבעיות לב. וזה לא מפתיע.

המתח בחיי היומיום והקצב המטורף בין עבודה, מטלות הבית, טיפול בילדים, לימודים ומשימות רבות אחרות, אנו שוכחים לעתים קרובות את הצרכים הבסיסיים של הגוף. וארוחות הופכות לחטיף מזדמן. ושינה בריאה – אולי רק בסוף השבוע.

לדברי הרפואה הסינית, מתח וחסמים רגשיים עלולים לשבש את פעולת הלב והעיכול, ולהגדיל את ייצור כולסטרול בכבד. המרוץ היומיומי נמשך שנים רבות ובעצם הנזק לכלי הדם מחמיר. בדרך זו מובילה להתקפי לב שהיא אחת הבעיות הנפוצות ביותר בעיקבות יתר כולסטרול. הפגיעה העיקרית מכולסטרול גבוה, הוא היצרות העורקים, דבר שגורם לפגיעה וחסימה בהרמוניה בין האיברים בגוף. לכן כדאי לעצור ולהקשיב לגוף. אספנו מספר סימנים בולטים לכולסטרול גבוה ובעצם מתריעים לפני שאירוע מתרחש.

סימנים של כולסטרול גבוה:

עיקצוצים ברגלייםמפני שהרגליים הם האיברים הרחוקים מהלב והעורקיקים בכף הרגל נעשים צרים יותר מהצטברות של שומן, עוצמת הזרימה, והחזרת הדם ללב לאחר העשרה בחמצן מהריאות נחלשת בעיקבות צמיגות הדם.חולשה ועייפות בשעות לא רגילותהעשרת החמצן נפגעת בריאות והדם המגיע מהריאות מגיע עם פחות חמצן. וזה גורם לפעולה הבאה.דפיקות לב מואצות אפילו בפעילות קלההדופק המהיר הוא ניסיון של הלב לפצות על מחסור בחמצן ובחומרי תזונה נוספים המגיעים מהמזון והריאות.ראיה מטושטשת או כפולה לעיתיםכלי הדם בעיניים מאוד דקיקים וצרים, ובמצב שתנועת הדם איטית יותר בעקבות כולסטרול גבוה, יהיה לזה ביטוי בהחלשות הראיה מהזנה מוגבלת לרכיבי העין, כמו שרירי הקשתית.עייפות לא מוסברת באמצע היום, למרות שינה מספקת בלילהגם שינה עמוקה בלילה ולאורך זמן סביר, איכות השינה בפועל ניפגמת.

חברים, אם זיהיתם את הסימפטומים, עדיף לגשת לרופא ולבצע בדיקת דם. אם לאחר פיענוח התוצאות, נמצא שכולסטרול גבוה, ישנה אפשרות לטפל ולאזן אותו ללא תרופות אגרסיביות ודיאטות קיצוניות. כשיש בידך את בדיקת הדם, אתה יכול לכתוב או להתקשר אלינו!

תוכן שאסור לפספס

מוצרים שאולי יעניינו אותך

RELAXZONE

RELAXZONE

PROBIOJA

PROBIOJA

diabetes program

התוכנית המהפכנית לסוכרת

ORMONIA

נגישות

אני מזמין אותך להצטרף למשפחת שאמן

נרשמים לשאמן קלינק ומקבלים 20% הנחה ומצטרפים לרשימת תפוצה וליווי אישי לאורך כל הטיפול.
איתך לאורך כל הדרך, אבי שאמן.
לקבלת ההנחה יש למלא את הפרטים.