ההגנה הטבעית מנגיפים וחיידקים

בחודשים האחרונים ישנה היתפרצות של נגיף הנחשב חדש לרוב הציבור, אך הוא התגלה כבר בשנת 2012.  וגבה חייהם של אלפי אנשים בעולם מחודש דצמבר 2019. 

וירוס הקורונה קטן פי מאה מתאי הדם ובעצם מורכב ממספר מיני וירוסים  ממשפחת ה RNA. הנגיף מתיישב אצל יונקים וציפורים בדרכי העיכול ובראות. (גילוי הקורונה 2012) 

מנגנון פעולת הקורונה הוא חדירה לתאי הגוף.  השיכפול וההתרבות שלו מתחיל בתוך תא בודד ונמשך לתאים השכנים ע”י  שיכפול ושיחרור. הוא גורם לזיהום ודלקת ריאות קשה. בחדירת הוירוס ניגרם נזק לתאים ולעיתים התאים “מתאבדים”  כדי לא לאפשר את התפשטות הוירוס. 

מערכת החיסון  

תפקיד מערכת החיסון לחסל את הוירוס במהירות האפשרית לפני גרימת נזק. אך הוירוס מצליח להטעות את הגוף ע”י שינויים במבנה הגנטי שלו והתחברות לוירוסים נוספים המוסיפים קושי בזיהוי ומבלבלים את מערכת החיסון אף יותר.

נכון לעכשיו, עדיין אין תשובה לרפואה, והטיפול הוא כמו בשפעת.  עם משככי כאבים ובהחמרה, החולה מקבל תמיכה נשימתית ובתרופה “טמפילו” (TAMIFLU) ע”פ קופות החולים היא משמשת לחיסול נגיפי שפעת ולדבריהם אף יכולה למנוע הידבקות. 

לטבע ישנה תשובה ויכולת התמודדות ואף ריפוי למגוון רחב של מחלות ובניהם  מחלות ויראליות. בשנים האחרונות נעשו אלפי מחקרים על חומרים פעילים בצמחים  שהוכחה יעילותם בריפוי מחלות ובחיזוק מערכת החיסון לפניכם מספר צמחים לדוגמא.

  קצח – NIGELLA SATIVA

נוגד ליחה, מפנה ממריץ חיסון נוגד זיהום -אנטי ויראלי,מייזע ניטרלי(מתאים לייזוע לחום ובלי חום), ממריץ\משפעל חיסון, מייבש ומפחית ליחה, משלשל עדין, משתן מטבולי,  אלטרטיבי, נוגד אלרגיה.נוגד דלקת

  אכניצאה – ECHINACEA 

אנטי זיהומי לכל הגוף.מעורר וממריץ חיסון (אלקמידים) ,אנטי ויראלי/ בקטריאלי/ פטרייתי/ דלקתי. מאלחש, מחטא (נשימה ושתן),אלטרטיבי

  סמבוקוס – SAMBUCUS

נוגד ומפנה ליחה, ממריץ חיסון נוגד זיהום, אנטי ויראלי, מוריד חום, ממריץ ומשפעל חיסון, נוגד אלרגיה, נוגד דלקת מתאים לזיהומים ודלקות במערכת הנשימה, לתופעות אלרגיות שמערבות ליחה, סינוסיטיס, נזלת, חום גבוה, שפעת והצטננות, מצויין גם לילדים.

  תויה מערבית – THUJA OCCIDENTALIS

אנטי בקטריאלי, אנטי ויראלי, אנטי סרטני, אנטי פטרייתי, מחטא מכייח אקטיבי, ממריץ ומניע, משפעל חיסון, נוגד זיהום.

ישנם עוד אלפי צמחים אנטי ויראליים. כמו: כורכום, ליקוריץ, קופטיס ועוד שכנראה יכולים לעזור, אפילו עם נגיף הקורונה.  בנימה אישית. אל תעצרו חיים. נצלו את הזמן האיכותי עם המשפחה. שימרו על היגיינה. נקו את הטלפון, לפחות 3 פעמים ביום.

לי נראה שכל הסגר יגמר ב- 22/3/20 ואופטמיות זה בסדר.

תוכן שאסור לפספס

מוצרים שאולי יעניינו אותך

RELAXZONE

RELAXZONE

PROBIOJA

PROBIOJA

diabetes program

התוכנית המהפכנית לסוכרת

ORMONIA

נגישות

אני מזמין אותך להצטרף למשפחת שאמן

נרשמים לשאמן קלינק ומקבלים 20% הנחה ומצטרפים לרשימת תפוצה וליווי אישי לאורך כל הטיפול.
איתך לאורך כל הדרך, אבי שאמן.
לקבלת ההנחה יש למלא את הפרטים.