תרופות סבתא לדלקת בשתן

טיפול בצמחי מרפא תמיד היה ונשאר בשימוש במגוון תרבויות, למרות שכיום יש המון תרופות ואפשרויות זמינות, עדיין לעתים קרובות אנו פונים לאינטרנט כדי למצוא טיפולים מסורתיים. הם אינם מושפעים על ידי פרסום או אופנה, ותכונות הריפוי שלהם נבדקו ובשימוש כבר דורות! יתר על כן, בטיפול בצמחים, אין כמעט אפשרות של מנת יתר או תופעות לוואי, כשנעזרים באנשי מקצוע.

אספנו מספר מתכונים מהרפואה המסורתית לטיפול בדלקת במערכת השתן. חלקם עשויים להיות מוכרים לך.

זקן תירס (Zea Mays)

למטרות טיפוליות, לשערות התירס יש אפקט משתן מעולה, עם יכולת ייצור מיצי מרה ושיפעול ההגנה הטבעית מפני זיהומים, ואפילו מניעת היווצרות אבנים בכליות. ברפואה העממית השתמשו בו לבעיות בכליות, בכבד ובמעברי המרה, והשימוש הנפוץ ביותר היה ונשאר לדלקת בשלפוחית ​​השתן ובצקות.

ישנם מספר אפשרויות להכנה :

כפית 1 של זקן תירס טחון להוסיף לכוס וחצי מים ולהרתיח, לאחר רתיחה להשאיר במשך 30 דקות עם מכסה, לאחר קירור לשתות 1-3 כפות 3 פעמים ביום, חצי שעה לפני הארוחות.

במחלת כליות

כף 1 זקן עם 2 כוסות מים, להרתיח במשך שעה, לקרר ולשתות 1-2 כפות 4 פעמים ביום, לפני הארוחות.

קמומיל (Matricaria Chamomilla)

התכונות הרפואיות של קמומיל ידועים בתרבויות שונות כבר אלפי שנים, לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות, משכך כאבים ומרגיע. כמו כן, יש לו יכולת חיטוי. ושימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית עבור דלקות בדרכי השתן, לשמירה על איזון החומציות בנרתיק ועל איזון השיכבה הרירית, מרגיע עוויתות ומרגיע הפרשות לא רצויות.

אופן ההכנה

לשים בסיר 4 כפות קמומיל ולהוסיף 2 כוסות מים, להרתיח ולהנמיך את האש למשך 30 דקות, לקרר 10 דקות, לשתות כוס אחת פעמיים ביום. המתכון הזה מצויין לכאב גרון ולהרגעת עוויתות בעיכול ובאיזור הריביה.

שורש שן הארי (Taraxacum Radix)

למטרות רפואיות, השורש משתן, משמש לניקוי רעלים בכבד ובכיס המרה וממריץ תפקודי הכליות והכבד.

אופן ההכנה

לדלקות בשתן מומלץ להרתיח בליטר מים 3 כפות ולהרתיח, להשאיר על אש נמוכה 20 דקות, להוסיף 3 כפיות דבש ולשתות כוס אחת חמה 4 פעמים ביום

אלתאה (Althaea officerinal)

ברפואה המסורתית הפרחים והשורשים משמשים לטיפול בהפרעות במערכת הגניטלית, מחלת כליות, וכן לטיפול בפצעים. מזרעי הצמח, ניתן להכין תמיסות, לבעיות במערכת העיכול, דלקות בשלפוחית ​​השתן ומחלות בדרכי הנשימה. האלתאה משחזר רקמות ריריות בדרכי השתן, מרגיע כאב ודלקת, עוזר בניקוי אבני כליות. האלתאה מכיל הרבה חומרים ריריים המצפים את השכבות הריריות ותומכות בשיחזור הרקמות.

אופן ההכנה.

כף אחת של אלתאה בכוס מים רותחים, לכסות את הכוס ולקרר לטמפרטורת החדר, להשאיר כשעה ולשתות כף אחת כל שעתיים.

להכנת תה

2 כפות בחצי ליטר מים, להרתיח ולהנמיך את האש למשך 30 דקות, תוך כדי ערבוב מדי פעם. ואז לסנן לקרר ולשתות בלגימות קטנות ולאט.

יחד, עשבי תיבול אלה הם השילוב החזק ביותר לדלקת בדרכי השתן, עם הקלה מהירה מאוד בכל תופעות הדלקת ונותנת מענה לדלקות עקשניות החוזרות ונישנות לאורך שנים וללא תופעות לוואי !

אם את מוכנה להתחיל בטיפול בצמחים, הכנו בשבילך את UROCLEAN המורכבת משבעה צמחי מרפא עוצמתיים ועדינים המרגיעים את התסמינים במהירות, מחסלים את הדלקת ומונעים את התפתחותה בעתיד בשימוש של חודש ימים. שימרי על הבריאות ואל תשכחי לטפל בדרך טבעית, עם צמחים שהוכחו יעילים במחקרים מובילים.