תסמיני דלקת שלפוחית השתן, רפואה מסורתית ותרופות סבתא לדלקת בשתן

מהי דלקת במערכת השתן, לרבים לא צריך להסביר. הבעיה מאוד לא נעימה וכואבת זו מחלה קשה ומטרידה לאורך זמן. התקפי דלקת חריפה בשלפוחית השתן ​​עלולים אף לפגוע באיזון הנפשי, תחושת שריפה והתכווצות במהלך השתנה עלול להפוך ביקור רגיל בשירותים, לעינוי.

הדחף ומספר הפעמים שרצים להתפנות מתישים ואינם מאפשרים לנו לעבוד בשקט ולהנות מכל אירוע שמח או חשוב, החופשה המיוחלת עם אדם אהוב, מפגש חברים בקולנוע, פיקניק בכפר או פגישה עסקית.

מה הם הסימפטומים לדלקת שלפוחית ​​השתן ?

לעתים קרובות הסימפטומים של דלקת שלפוחית ​​השתן או דלקת אחרת במערכת הגניטלית, עלולה להופיע בהפתעה, בחריפות ובעוצמה. התסמינים עלולים להופיע לאחר חשיפה לקור או לגורם מעורר אחר.
• התחושה הנוראית, של צורך מתמיד לרוקן את השלפוחית קירות שלפוחית ​​השתן מתחילים להתכווץ בעווית בניסיון לדחוף שתן, מה שיוצר לחץ מוגבר בתוך שלפוחית ​​השתן. כתוצאה מכך, הצטברות של אפילו מנה קטנה של שתן גורמת תשוקה בוערת לרוץ לשירותים.

• משוך תחושה בבטן התחתונה וחיתוך כאב בעת השתנה לעתים קרובות תלונות מגיעות על כאב מתמיד, בלתי פוסק באזור supropubic. ואם הדלקת משפיעה על הצוואר של השתן, הכאב זורם ומתחת – באזור הפריניאלי.

• ריח לא נעים ועכירות של שתן: תסמינים אלה מצביעים על כך שמספר הלויקוציטים גדל, רקמות ריריות מתנתקות וחיידקים שמתפנים בשתן.

• התחושה הנוראית בשלפוחית ​​השתן בעיקבות ניסיון להיתרוקנות בלתי יעילים.

• תחושת התכווצות של כל הבטן התחתונה עם כאב רב בעת ההשתנה. לעתים קרובות תלונות מגיעות על כאב מתמיד, בלתי פוסק מתחת לטבור. ואם הדלקת מתגברת, הכאב מגיע מתחת באזור הפריניאלי.

וללא טיפול מהיר ובזמן, המחלה הופכת בקלות לכרונית, עם הישנות מתמדת כ- 3 פעמים בשנה ולעתים הרבה יותר וזה כבר הרבה יותר חמור.

מה מציעה הרפואה הטבעית והמסורתית נגד דלקת שלפוחית ​​השתן ?

כל אישה שלישית, לפחות פעם אחת בחייה, סבלה מדלקת בשלפוחית ​​השתן. במיוחד ישנו סיכון לדלקת במערכת השתן במהלך ההריון או גיל המעבר. במהלך תקופה זו, השימוש בתרופות מתועשות וכימיקלים מסוכן יותר. לכן, הטיפול בתרופות סבתא לכאורה הופך חשוב במיוחד.

קודם כל, אנו מייעצים לך לשמור את הגוף שלך ולפחות לזמן מה לוותר על מאכלים מטוגנים, חריפים ומתובלים. לספק שפע של מים ומשקאות טבעיים מפירות, מומלץ לתת לגוף מנוחה ולשמור על חום סביר.

צמחי מרפא הם המענה הטוב ביותר לטיפול בטוח. הנה רשימה של צמחי מרפא שניתן להשתמש בהם להכנת מרתח:• צמח המרפא בוכו (Barosma) וזרעי סלרי (Apium Graveolens) מכילים חומרים עם השפעת חיטוי חזקה ומנקים את מערכת השתן מחיידקים

• לצמח זקן התירס (Zea Mays) יש יכולת לפנות ולרוקן את השלפוחית ולהרגיע כאב.

• הנטופית הרפואית (Althaea) משחזרת את הרקמה הרירית בדרכי השתן ומאזנת את המיקרופלורה בכלל.

• הבבונג (Chamomilla) מרגיע דלקת, משכך כאב ואף מסיר תורם בפינוי החיידקים מהשלפוחית.

מניסויים שנערכו בעולם לאחרונה, התברר כי מומלץ ליטול שילוב של מספר צמחים יחד לקבלת אפקט מירבי ומהיר, מפני שהם משלימים אחד את השני ומשפרים את הפעילות הרפואית. אנו ממליצים על קומפלקס צמחים מוכן וספיציפי עם הרכב אופטימלי ביותר המותאם לטיפול בדלקת במערכת השתן.

תוכן שאסור לפספס

מוצרים שאולי יעניינו אותך

RELAXZONE

RELAXZONE

PROBIOJA

PROBIOJA

diabetes program

התוכנית המהפכנית לסוכרת

ORMONIA

נגישות

אני מזמין אותך להצטרף למשפחת שאמן

נרשמים לשאמן קלינק ומקבלים 20% הנחה ומצטרפים לרשימת תפוצה וליווי אישי לאורך כל הטיפול.
איתך לאורך כל הדרך, אבי שאמן.
לקבלת ההנחה יש למלא את הפרטים.