מהו סוד הרכב החומרים בקצח

רפואת הצמחים המודרנית כבר איננה נשענת רק על פי הניסיון של של תרבויות עתיקות והרפואה המסורתית, אלא מביאה הוכחה מדעית ומגיעה למסקנות על בסיס בדיקות מעבדה ומחקרים חדשים. היום נחשוף את תכונות הריפוי של צמח נפוץ ובשימוש בשטח הקולינרי ועדיין אין מספיק מודעות לתכונותיו.

הצמח מאוד ייחודי וההרכב הכימי של הקצח הוא מדהים!

כבר בתחילת המאה ה – 19 החלו להשתמש בו לרפואה מתוך ידע ומחקרים בעיקבות השימוש המסורתי. ובשנת – 1959 בוצעו יותר מ – 200 מחקרים על השפעותיו המטיבות לגוף האדם.  כאן אספתי מספר יתרונות  הצמח ואת ותכונות הריפוי שלו.

פיטוכימיקלים (Phytochemicals) בואו נסתכל מקרוב על החומרים הפעילים שבו.

בבעיה ההולכת וגדלה של עמידות פטריות וחיידקים וגורמי מחלות למניהן, הובילו המחקרים לפריצת דרך אמיתית במחקרים נמצא, שפטריות וחיידקים לא יכולים להתקיים בנוכחות פיטוכימיקלים מסויימים. אחד המרכיבים העיקריים של של הקצח, הוא:


טימוקינון (Thymoquinone)

הוא חומר אנטיבקטריאלי חזק נוגד מגוון חיידקים ופטריות, כמו: סלמונלה, שיגלה, פסאודומונס אארוגינוזה, סטרפטוקוק, הליקובקטר פילורי, קנדידה אלבנקיס, אספרגילוס, טפילים ואף סרטן. החומרים בקצח נוגדי חימצון ומחזקים את מערכת החיסון, משמרים את מלאי הגלטטיון ומגנים על הכבד מרעילות.

טימול (Thymol)

– הוא חומר הדברה טבעי, אנטיויראלי ואף נלחם בשחפת.

טימוהידרוקווינון (Thymohydroquinone)

הינו חומר המעכב אצטילכולין ומשמש לטיפול באלצהיימר, גלואוקומה, דמנסיה, פרקינסון, סכיזופרניה, אוטיזים ומחלות ניווניות נוספות. החומר נותן תקווה גדולה למיליוני אנשים. תרופות המכילות את החומר מאוד יקרות ובהתחשב בכך שהחומר עוזר למחלות אלה, פתרונות מבוססי צמחי מרפא בטוחים  ומהווים חלופה יעילה.

פיטוסטרולים (Phytosterols)

הנמצאים בכמויות גדולות בזרעי הקצח, ביכולתם להפחית את רמת הכולסטרול בגוף ולכן המון חברות תוספים משתמשים בפיטוסטרולים מהקצח. בנוסף יש להם גם תכונות אנטי דלקתיות עם השפעה חזקה על חילוף החומרים.

שיפור מלאי הויטמינים: .A.B.C.D.E.K

הם קבוצה המורכבת אופטימלית ושומרת על חוזק העצמות, השיער והעור ובנוסף, תורמת למערכת חיסון חזקה וויטליות הגוף. חברות תעשיית הקוסמטיקה החלו להעריך את היעילות של המוצרים המופקים מזרעי הקצח ומוסיפים אותם למוצריהן.

מינרלים

ברזל, אבץ, זרחן, סידן, אשלגן, מגנזיום, ניאצין, חומצה פולית ועוד מגוון רחב של חומרים, מהווים חלק בכל רקמות הגוף ומעורבות בתהליכים ביוכימיים החשובים ביותר, כמו המטופוזיס תהליך ייצור תאי דם, איזון מלחים ונוזלים בגוף. שמירה על תפקוד תקין של הלב, כלי הדם ומערכות העצבים.

חומצות שומן רב בלתי רוויות

אומגה 3, 6, 9 המהווים רכיב מבני של קרום התא ומעורבים באיזון חילוף החומרים, הפחתת רמת הכולסטרול, דיכוי תגובות דלקתיות, חיזוק מערכת החיסון. חומרים אלה מסדירים את הביוכימיה של מערכת העצבים ומגבירים את פעילות המוח. בנוסף, חומצות השומן נוגדי חמצון ותומכים בהתחדשות של תאים ושיקום סיבי קולגן. העשרת התפריט שלך עם חומצות שומן אלה, תשפר, לא רק את הבריאות, אלא גם הנעורים.

15 חומצות אמינו

כולל חיוניות ובתוכן טריפטופן, הרכיב הביולוגי המניע את “הורמון האושר” סרוטונין. היתרון הוא ששמן הקצח מכיל Bחומרים נחוצים לסינתזה של סרוטונין. חומרים האלה חשובים לסיוע רב במאבק נגד דיכאון. טריפטופן יחד עם ובשילוב עם עם חומצות אמינו יחזקו וירוממו את תחושת האושר. טריפטופן הכרחי לכל מי שסובל מהפרעות שינה, מתח נפשי ועצבנות. חשוב לציין את תמיכתו לנשים עם תסמונת קדם וסתית ודיכאון הקשורים לגיל המעבר.

אני לא מופתע עד כמה רחבה ההשפעה הטיפולית והעבודה על כל האיברים ומערכות הגוף. הקצח מכיל מגוון עשיר של חומרים. כל רכיב משלים את פעולתם של האחרים ובסינרגיה מושלמת. זהו הכוח והחוכמה של הטבע.

יתר על כן, כל ארסנל החומרים בעלי ערך ביולוגי פעיל ומוגשים בצורה נגישה וטבעית ביותר, קל להם להיטמע וללא תופעות לוואי. לכן, בפורמולות ה”שאמן” אני משתמש בצמחים שלמים בלבד.

תוכן שאסור לפספס

מוצרים שאולי יעניינו אותך

RELAXZONE

RELAXZONE

PROBIOJA

PROBIOJA

diabetes program

התוכנית המהפכנית לסוכרת

ORMONIA

נגישות

אני מזמין אותך להצטרף למשפחת שאמן

נרשמים לשאמן קלינק ומקבלים 20% הנחה ומצטרפים לרשימת תפוצה וליווי אישי לאורך כל הטיפול.
איתך לאורך כל הדרך, אבי שאמן.
לקבלת ההנחה יש למלא את הפרטים.