טיפול בהליקובקטר פילורי עם תרופה טבעית

חיידק המעיים הליקובקטר פילורי (H.pylori) הפך לאחד הזיהומים השכיחים בעולם ובכחצי מאוכלוסיית ישראל , במדינות מתפתחות אחוז הנדבקים יכול להגיע ל -70% ומעלה.
החיידק מתרבה ומתפשט במהירות ויכול להיכנס לגוף האדם בדרכים שונות. דרך ידיים מלוכלכות, נשיקה, מים מזוהמים. ( H. pylori) הוא הגורם המוביל לדלקת קיבה כרונית, כיב בקיבה, כיב בתריסריון, ואפילו סרטן הקיבה.

עובדות כאלה מעוררות דאגה קשה בעולם הרפואה. והיום, בתי חולים בישראל מציעים את השיטה היחידה לטיפול ב -4 סוגים של אנטיביוטיקה שצריך ליטול במקביל למשך שבועיים.
לעיתים קרובות, טיפול אגרסיבי כזה גורם לתופעות לוואי חמורות בקרב חולים, במיוחד אם יש לחזור על הטיפול מספר פעמים.

אך מעטים יודעים כי ברפואת הצמחים קיימת דרך אלטרנטיבית חזקה ולא מזיקה לגוף, ולהשמיד חיידקים ולהשיב את מערכת העיכול לתיפקוד תקין. אבל בחיפוש לטיפול טבעי להליקובקטר אפילו באינטרנט אנו נמצא העיקר דיאטות, פרוביוטיקה או פרופוליס, אורגנו וכו’. בעיקבות עבודתי עם מטופלים ולקוחות בחנויות הטבע, זיהיתי שחסר מוצר עם מענה מלא ואפקטיבי.


לכן החלטתי להכין פורמולת צמחי מרפא הנקראת HELICOOL ומורכבת מצמחים עוצמתיים הנלחמים בהליקובקטר פילורי ומשום מה רק מעט ידוע עליהם. במשך מאות שנים ובמחקרים חדשים התגלה כי לחומרים הפעילים שבהם יש תכונות ריפוי חזקות הנלחמות בהליקובקטר פילורי ובעיות עיכול אחרות. לאור הצלחת HELICOOL אצל מספר רב של מטופלים, החלטתי לייצר אותה עם פיקוח של משרד הבריאות ובכמות גדולה יותר. אפרט חלק מהצמחים ב- HELICOOL

PHELLODENDRON AMURENSE

במשך אלפי שנים משמשת קליפת פלודנדרון ברפואה הסינית לטיפול בדיזנטריה ושחמת כבד. מחקרים בסין מראים השפעה אנטיביוטית רחבת היקף כנגד חיידקים הגורמים לדיזנטריה, קדחת טיפוס הבטן, דלקות בעיקובות סטף (Staphylococcus aureus) דלקת ריאות, דלקת הלחמית, טרכומה ודלקת קרום המוח. כמו כן, הצמח נלחם ביעילות בקנדידה ובפטרת הנרתיק, מסייע להפחתת משקל ולהורדת כולסטרול וסוכר בדם.

COPTIS CHINENSIS

כלול ב 50 צמחים העיקריים ברפואה הסינית המסורתית. הצמח שימש לטיפול לבעיות במערכת העיכול כבר 3000 שנים. צמח הקופטיס מכיל אלקלואידים מסוג ברברין ובעל תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי דלקתיות ונוגדות פטרייה חזקות. ברפואת הצמחים משתמשים בקופטיס צ’יננסיס במשך מאות שנים לטיפול בדלקות מעיים, כמו גם בזיהומים פטרייתיים. בשל התכולה הגבוהה של נוגדי חמצון, קופטיס צ’יננסיס מספק תכונות המגנות על הקיבה, משפר את העיכול וגם מנרמל ומשקם את פעילות הכבד, מטפל בתולעי מעיים ומסלק רעלים.

GLYCYRRHIZA GLABRA

מוכר לרבים כממתק הליקוריץ השחור. מחקרים אחרונים בשנת 2013 מצאו את תכונות הריפוי של שורש ליקוריץ כנגד הליקובקטר פילורי. שורש הליקוריץ פועל כנוגד חומצה טבעי ומקל על ריפלוקס, חומצה, צרבת ועיכול. כימיקלים שורשים פעילים משמשים כאלטרנטיבות ל ביסמוט וממלאים תפקיד מגן מפני הפרשת חומצות. כיסו גם את האזורים הנגועים ברירית ותרמו לשחרור הריר. לפיכך, גליקיריזה גלאברה משמשת לחיזוק מערכת העיכול ומקדמת התחדשות רירית העיכול.

ULMUS RUBRA

זהו צמח ממזרח אמריקה הצפונית. קליפת הפרי הפנימית משמשת זה מכבר ברפואה אינדיאנית המסורתית לטיפול בפצעים ובמחלות מערכת העיכול. האולמוס מכיל סיבים מסיסים שהם ריריים המכסים את השיכבה הרירית במערכת העיכול, משכך כאבים ודלקת.
לאולמוס רוברה השפעה אנטי דלקתית, ריכוך וחיטוי דרכי העיכול, מטפל בכיבים ובדלקות מעיים.

פרסתי רק כמה מתכונות הריפוי של צמחים שהוכחו מדעית יעילים להליקובקטר. לאור המידע שחשפתי, ההחלטה באיזו שיטת טיפול לבחור, היא שלך.

אם ישנן שאלות או רצון להעמיק בנושא, ניתן להתייעץ חינם, התקשרו אלי למספר

052-2739202

תוכן שאסור לפספס

מוצרים שאולי יעניינו אותך

RELAXZONE

RELAXZONE

PROBIOJA

PROBIOJA

diabetes program

התוכנית המהפכנית לסוכרת

ORMONIA

נגישות

אני מזמין אותך להצטרף למשפחת שאמן

נרשמים לשאמן קלינק ומקבלים 20% הנחה ומצטרפים לרשימת תפוצה וליווי אישי לאורך כל הטיפול.
איתך לאורך כל הדרך, אבי שאמן.
לקבלת ההנחה יש למלא את הפרטים.